Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

Wszelkie reklamacje dotyczące zakupionego towaru, w tym dotyczące przebiegu realizacji zamówienia, należy składać elektronicznie na adres e-mail: kontakt@projektmonster.pl

Dokonując zgłoszenia reklamacyjnego należy pamiętać, iż powinno ono zawierać przynajmniej następujące dane: - Oznaczenie Klienta (imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, nr telefonu, oraz nr Klienta w przypadku Klienta zarejestrowanego w naszym sklepie) - Numer zamówienia - Przedmiot reklamacji (nazwa produktu) - Powód reklamacji.

Ustosunkujemy się do Twojej ewentualnej reklamacji w formie, w elektronicznej. Obiecujemy rozpatrzyć ją niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kompletnej reklamacji.

ZWROTY

Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań, wówczas można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Prosimy pamiętaj, że jest to możliwe tylko wtedy, jeśli produkt nie był używany i nie został w żaden sposób zniszczony. Produkt należy odesłać na własny koszt w oryginalnym opakowaniu. Do przesyłki należy dołączyć Formularz zwrotu towaru, oryginalny paragon lub fakturę VAT oraz numer rachunku bankowego, na jaki mają zostać zwrócone pieniądze.

Wzór formularza zwrotu jest dostępny na stronie:

http://www.wiedza.pl/public/assets/returnform.pdf

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklepy internetowe AZ.pl